2014. december 7., vasárnap

Neked miben segíthetek? Szülés támogatás, családtervezés, párkapcsolati, önismereti tanácsadás?


Szülés, várandósság, gyermekágy támogatása:

 Szülés támogatás: 
"Örülök, hogy megbízhattam benned és képviselted az érdekeimet, gondolkodtál helyettem, így nem fáradtam úgy el....
Nem is tudtam, hogy ennyiféle  módszer van a vajúdás megkönnyítésére.... Köszönöm!"
 /Helga/

"Szeretném megköszönni Kernné Mihácsi Melinda dúlának, hogy elkísért a várandósságom lelkileg rögös útján, a szüléskor pedig olyan fantasztikus módon támogatott fizikailag és lelkileg egyaránt, hogy Lili születése csodálatos élménnyé vált számunkra."
  /Szilvi/

Családtervezés, párkapcsolat, önismeret tanácsadás:

 Élethelyzet:
"Hosszú ideje foglalkoztatott egy lelki probléma, melynek megoldásához nagy segítséget kaptam Melindától. A  közösen eltöltött idő alatt, teljes figyelemmel és rálátással foglalkozott velem és gondjaimmal. Nagy tapasztalattal és szívvel-lélekkel dolgozott, ami nagyon jól esett, hiszen a mai világban ritka a tapasztalt és mellette nagy szívvel bíró szakember.
Mindenkinek ajánlom Melinda munkáját,akinek problémája van magával, párkapcsolatával....és még sok minden egyéb amiben segíteni tud!"
 /Virág/

"... két hét leteltekor éreztem, hogy még lesznek fejlemények.
Kivártam. Megérte.
Egy nagy érzelmi kitörésemmel átfordult minden. Megnyíltam,Tamás is. Rájöttem hogy nem őt kell hibáztatnom,tőle várni, hogy jobb legyen. Magamba néztem, figyeltem rá..
Nehéz volt nagyon, de ahogy felismertük egymást végre, megtisztult a kapcsolatunk. Azóta csak csodák történnek.
Nagyon érdekes az egész folyamat.
Most már tudunk beszélgetni igazán."

/Andi/ 

ACCESS kezelés:

"teljesen lenyugodtam és ... szerint teljesen más a hangom is :) sokszor észrevettem, hogy amin régen "felhúztam" magam, azon most nem problémáztam. Sokat segítettél Melinda köszönöm!"
/Zsuzsi/ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése