2015. október 5., hétfő

'Gombok ' nélkül lenni. Vannak nyomógombjaid?

,, Valaha gondolkodtál egy olyan világról,ahol úgy létezel,hogy nincsenek 'gombjaid'?'gombok ' nélkül lenni.
Ok ez csak az én szavam erre,de nézzük,hogy is működik ez.
Ha van egy olyan szó,amit ha valaki mond neked és te ezután ítélkezel magad felett és megváltoztatod a viselkedésedet,akkor ez azt jelenti ,hogy van egy gombod amit megnyomtak.
Ha valaki spórolósnak,minimalistának nevez téged és te nem szeretnél az lenni vagy nem akarod,hogy annak lássanak mások...akkor az azt jelenti,hogy neked a spórolós,minimalista az egy 'gombod'.Így mindenkinek csak azt kell tennie ahhoz,hogy téged kontrollálni tudjon,hogy spórolósnak,minimalistának nevez ,amire te elkezded önmagad máris megváltoztatni!
Mik a 'gombjaid'??
Ne lássanak?
Kontrollálás?
Túl beszédes vagy?
Arrogáns?
Lusta?
Nyafogós?
Csöpögős?
Kúrva?
Ha ezek közül bármelyiket használom rád és te automatikusan felhúzod a falaidat,bástyáidat és úgy érzed,hogy védekezned kell...akkor ez egy 'gomb'
Az én kedvenc és gyorsan járható kiutam ebből a 'gombokból' ha hajlandó vagyok azzá is válni!!!
Szóval ha utálod,hogy lustának hívnak,akkor próbáld ki ezt:
Mi az a térűr,energia,tudatosság ami lehetek,hogy valóban olyan lusta legyek amilyen vagyok?
Most a hajlandóság arra,hogy valami légy az nem ugyan az,mint annak lenni!
De azt jelenti,hogy hajlandó vagy arra,hogy annak lássanak mások vagy ezt gondolják rólad mint az az energia vagy csak választod ,amikor ez működik neked.
Szóval ha hajlandó vagy lustának lenni,az lehet ,hogy csak azt jelenti,hogy nem kell azt bizonyítanod,hogy te keményen dolgozol.Csinálhatod azt ami neked működik.Szóval még akkor is ha én látom a 100 fekvőtámaszodat és akkor is 'lusta' vagy,az is lényegtelen! Blossom B.
Fordította: Anikó Kozák

https://www.facebook.com/blossombenedict/photos/a.347199092034751.82851.247244768696851/902109406543714/?type=3&fref=nf

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése